Preskoči na glavni sadržaj
9. KOLOKVIJ IZ POVIJESTI I FILOZOFIJE ZNANOSTI
Dr. sc. Vedran Duančić
Zavod za povijest i filozofiju znanosti, HAZU
LISENKO I STALJINISTIČKA BIOLOGIJA U (POST-) STALJINISTIČKOJ JUGOSLAVIJI,
1945-1954.


 -

Primjedbe

  1. Dobro jutro. ,
    Potrebuješ posojilo?
    Ste posameznik, ste podjetnik, zasebni investitor, partnerstvo, ali pa oseba, ki potrebuje hitro financiranje odvisno od situacije. V sodelovanju z mojo ekipo imamo rešitve za vaše težave. Nudimo posojila  1.500 € 10,000,000€ na ugodno obrestno mero, glede na znesek posojila, ki jih želite, z povračilo obdobju, v kratko -, srednje-in dolgoročno. To posojilo lahko ponudimo vsem resnim in poštenim ljudem, ki bi ga lahko odplačali. . Prosimo, pokličite nas za več informacij o naših pogojih. Hvala.
    Tukaj je naša Kontaktna E-pošta: villardfinance@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši

  3. Pozdravljeni

    Oprostite za ta način stika z vami, prejel sem to sporočilo in prepričan sem, da bi bili vi oseba, ki jo potrebujem. Moje ime je Curman Ksenija slovenskega porekla in živim v Slovenija. Če se oglašujem, je to zato, ker trpim za hudo boleznijo, ki me obsoja na gotovo smrt in gre za rak na grlu, na računu imam vsoto 600.000 evrov, ki bi jo rad namenil zaupanja vredni in pošteni osebi. da ga zna dobro izkoristiti. Sem lastnik naftne družbe v Slovenija, pred 6 leti sem izgubila moža, kar me je zelo prizadelo in do danes se nisem mogla ponovno poročiti, nisva imela otrok. Ta znesek bi rad daroval pred smrtjo, saj so mi dnevi šteti zaradi pomanjkanja te bolezni, za katero v Slovenija nisem imel zdravila, ampak pomirjevalo in me zanima, če vam ta donacija lahko koristi. Elektronski naslov: curmank39@gmail.com

    prosim odgovori mi

    OdgovoriIzbriši
  4. HVALA CHARLY KERKIR
    Zdravo
    Najlepša hvala Bogu, da je CHARLY KERKIR ponovno postavil na mojo pot.
    Za vse vaše finančne potrebe ali če ste v finančnih težavah, se morate samo obrniti na tega čudovitega CHARLY KERKIR in popolnoma boste zadovoljni. Ta človek mi je pravkar pomagal z majhno vsoto 30.000 € in to je zame dovolj.
    On je srčen človek, zahvaljujoč temu čudovitemu človeku sem lahko dvignil svoj življenjski standard in svoj dolg.
    Če potrebujete majhno posojilo, jih kontaktirajte in ne boste razočarani.
    E-pošta: charlykerkir@gmail.com
    hvala

    POZOR;
    Če niste iz Slovenije, prosim ne motite

    OdgovoriIzbriši
  5. Zasebna posojila
    Izkoristite kredit od 5.000€ do 10.000.000€ resna in zelo zanesljiva ponudba z več varnosti s stopnjo 3% na mesec z trajanjem od 1 do 30 let. Elektronski naslov: josip.kolak38@gmail.com
    Viber: +385917863111
    Telegram: +38671391412

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

DR. SC. MARIJANA BORIĆ, suradnica na projketu  „Hrvatska znanstvena i filozofska baština: transferi i aproprijacije znanja od srednjega vijeka do dvadesetoga stoljeća u europskom kontekstu“  Hrvatske zaklade za znanost  održala predavanje " Marin Getaldić - pogled u novo doba " na 10. kolokviju iz povijesti i filozofije znanosti u suradnji s Poslijediplomskim doktorskim studijem predmoderne povijesti Odsjeka za povijest Filozofskog fakulteta u Zagrebu, u Konferencijskoj dvorani Knjižnice Filozofskog fakulteta 22. veljače 2019. Kolokvij je moderirala prof. dr. sc. Zrinka Blažević, suradnica na projektu i profesorica na navedenom  poslijediplomskom doktorskom studiju. Na kolokoviju je bio i voditelj Poslijediplomskog doktorskog studija predmoderne povijesti prof. dr. sc. Hrvoje Gračanin i voditelj projekta HZZ prof. dr. sc. Željko Dugac.
Prof. dr. sc. Zrinka Blažević, suradnica na našem projektu,  prevela s latinskog pisma Antuna Vrančića i suuredila knjigu Carigradska pisma Antuna Vrančića koja je 10. prosinca predstavljena u HAZU.
O krirurzima, primaljama, fizicima i medicinskom vještačenju